10 December 2011

De ce si de ce nu

Nenumarate au fost, de-a lungul timpului, motivele pentru care m-am tot intors pe blog, dupa tot atatea plecari si renuntari. Diferite, la randul lor, crampeiele din mine care au razbatut printre cuvinte, aruncandu-se incomplete printre taste, poze, atitudini.

Acum e diferit, ca de atatea ori pana acum, dar intr-o mai mare masura. M-am tot jucat cu ideea unui inceput proaspat, al celei de acum, atat de diferita de cea din 2009, 2007 sau de dinainte. Sa nu-mi amestec inutil senzatiile, povestile, explicatiile si nadufurile, printre linkurile prafuite de pe aici. Sa-mi explodez noutatile intr-un locsor mai potrivit celei de acum, asortat mai deplin noilor nelinisti, victorii, incapatanari. Nimic mai simplu: doua-trei clickuri, cateva customizari absolut necesare, si gata: o noua voce, fara trecut, fara povesti invechite, fara arhive si dari de seama. Totodata, fara senzatia aceea greu de descris, de intoarcere intr-un familiar care ti-a ramas mic, de dragul de a revedea fragmente de tine, de a-ti imagina viitoruri posibile si dileme improbabile. De a te salva, peste timp, cu toate cele simtite, traite, prescurtate din viata reala si cronicate in online. Superficial, stiu...

Aceleasi cuvinte se insira acum, amestecate, intr-un alt colaj, cu atat de diferite intelesuri. Alte povesti, aceeasi eu, sau poate alta.
Om vedea...

No comments: