09 August 2006

De moda veche

In anumite aspecte recunosc, sunt de moda veche. Imi place sa mi se aduca flori din senin, sa mi se deschida portiera la masina si sa mi se care sacosele. De asemenea, cred din tot sufletul ca atunci cand tii la cineva (prieten, amic, coleg de serviciu, profesor, bunic) e frumos sa iti amintesti ziua sa de nastere din memorie. Din memoria ta proprie, nu a reminderelor care te hartuiesc peste tot, a telefonului care da isteric 4 remindere la miez de noapte, sau a programelelor de pe net unde iti inregistrezi orice vrei. Cred ca e frumos sa iti amintesti, tot din memorie, ca ii plac agendele sau esarfele in dungi, albastrul mai presus de orice si gentile chic mai presus de albastru.

E greu sa te desprinzi de tehnologie, dar totusi… isi aminteste cineva cum e sa-ti amintesti singur detalii importante sau mai putin importante despre oamenii importanti de langa tine, si mai ales sa iti amintesti inainte sa sune reminderul, sau sa renunti la toate reminderele pentru ca stii ca n-o sa uiti, pentru ca tii la ea/el?

Mi-e dor de vremea cand telefoanele de ziua mea insemnau ca cineva, o persoana si nu un telefon, si-a amintit de mine. Sunt de moda veche, stiu… si imi pare bine ca mai sunt asa...

No comments: