07 August 2006

To-Done.com

O idee excelenta de site, cu tipsuri utile de productivitate, time management si cum sa faci sa duci la capat toate chestiile pentru care ti-ar trebui mult mai multe ore decat ai la dispozitie. Din pacate, momentan pus pe hold: http://to-done.com/

Mie imi aminteste de toate cartile de personal management citite in facultate, pe care acum le-am pus pe raft al mintii si se prafuiesc, de examenele la care apaream cu cate un mind-map si se uitau toti colegii crucis la schema foarte complicata si foarte colorata dupa care invatam eu. Acum fac liste saptamanale si de la inceputul verii tin cu dintii de ele, ca altfel se interpun foarte multe obstacole neprevazute si nu mai fac nimic.

Saptamana asta, de exemplu, vreau musai sa: imi actualizez cv-ul, sa imi refac conturile de pe site-uri de recrutare, sa ajung sa-mi fac controlul la pneumologie, sa ma tund si sa citesc 200 pagini dintr-o carte de branding pe care n-am apucat s-o citesc in weekend pentru ca am stat degeaba si-am jucat carti!

No comments: