20 August 2006

Weekend la 24 grade

Weekendul a inceput tarziu, vineri seara dupa ora 9 cand am plecat intr-un final de la serviciu, am refacut un material de presa ca in vremurile bune, cautand ritmul, jocul frazelor, cadenta ideilor… Am fugit pe terasa la Pizza Hut in Romana, cu chef de quesadilla si salata cu mandarine, stiind ca acolo au cel mai bun serviciu din toate locatiile lor din Bucuresti. Era tarziu, dar in continuare cald, incins... acelasi miros familiar de beton incins, aceleasi denivelari de urmarit in drum spre casa, cu masina.

In ciuda caniculei (39 la umbra, sic!), am ramas in Bucuresti de data asta, din ratiuni casnice si din comoditate. A fost un weekend lenes, petrecut la 24 grade, sub aparatul de aer conditionat, cu multa cola si Absolut Mandrin, cu multa ciocolata cu alune, telefon inchis si fara conexiune la net. Delicios! Am conspectat trasee in Grecia si am facut lista de specialitati de gustat acolo, am citit mult, am facut piata si am mai facut niste liste.

In cele din urma am apucat sa citesc o carte pe care o tot amenintam din priviri de mult: “12 Visions – branding@thedigitalage”, o cartulie incitanta, cu 12 povestiri, 12 viziuni asupra mediului online, care mi-a clarificat niste intrebari si mi-a deschis altele, ca orice carte buna. Noi proiecte, noi abordari, noi perspective de studiat...

No comments: