18 October 2006

Raport de saptamana pe fuga

Unele saptamani trec atat de repede incat pierzi sirul zilelor… altele trec foarte incet si intepenesti parca in timp nemaistiind cu siguranta ce zi a trecut, ce zi mai urmeaza si daca nu cumva a trecut si ea… si asa se aglomereaza termenele, emailurile, variantele, proiectele…

Saptamana asta a trecut ca Road-Runner (bip-bip!) si in situatii dintr-astea mi-e foarte clar ca sufar de “constructive procrastination syndrome” pentru ca de fiecare data cand ar trebui sa fac un lucru, pe ultima suta de metri, aproape in criza de timp, ma apuc de alte lucruri, la fel de importante, dar deloc urgente. Pastele imi ies cel mai bine cand sunt pe deadline, pe biroul meu e ordine desavarsita numai cand am o prezentare de predat si sterg de praf tablourile numai cand de fapt trebuia sa fac cu totul altceva.

Remediul cel mai la indemana este sa sincronizez deadline-uri in loc sa le decalez (cum ar face orice om intreg la minte), ca atunci cand n-am chef sa scriu texte pentru un proiect, sa fac macar grafice la altul in loc sa ma apuc de budinca. Saptamana asta e insa mai complicat: jumatate din ziua de ieri s-a dus pe Retail Forum si o tura in super-viteza la Internetics, aseara m-am dus la “Hartia va fi albastra” in loc sa ma uit pe niste rezumate, iar ziua de vineri se duce toata pe training.

Luni deadline, business as ususal…

No comments: