02 October 2006

Valul 2

Nu ma bazez pe nici un studiu, insa am o zi foarte stressanta asa ca bat campii, ca de obicei cand ma zbat intre multe taskuri punctuale, sedinte si lipsa de chef. Nu pot sa ma abtin sa nu observ ca se contureaza un al doilea val in blogging, exprimat si sumarizat prin nenumaratele bloguri de serviciu care incep sa apara pe mecanismul simplu: relansam site-ul, punem vedeta portavoce sa-si faca blog, atragem atentie/trafic.

In primul val si-au facut blog profesionistii si amatorii de internet, media, publicitate, ratoni si veverite care scriau pentru ca voiau sa spuna lumii cate ceva, mai business sau mai personal. De cele mai multe ori, fara a se lega de identitatea online a jobului in care activau (cel mai vizibil exemplu cred ca e, pentru toti, Orlando, dar mai sunt atatia altii!)

Acum, in valul 2, se fac lansari si relansari, iar vedetele-portavoce care nu si-au facut blog in primul val isi fac acum, legati de locul unde muncesc: Tolontan pe blogsport.ro, Dana Rogoz co-branded cu csid, Copos la rapidisti si, mai nou, Dobro & gasca pe noul radio guerrilla. Coincidenta sau premeditare? Unele sunt interesante, oportune si bine scrise, altele se poticnesc si altele transced brandul initial (ce-mi mai plac formularile astea bombastice!). Nu vorbesc de valoarea scriiturii lor, ci observ doar ca "se poarta" tot mai mult sa ai blog, daca reprezinti, formal sau in mintea unora, un titlu sau o companie.Sa fie primul pas catre celebrity-blogging autentic romanesc?

Nu spun nici ca e bine, nici ca e rau. Doar aruncam cu o observatie :)

No comments: