22 November 2006

Reloaded

O saptamana plina, din nou, lucru absolut evident din faptul ca raspund la emailuri si postez la 6 dimineata... Luni am fost zombie din motive de indigestie si nedormit, am mutat birouri in jurul axei proprii si impotriva sensului acelor de ceasornic si m-am enervat teribil la City Grill unde planuiam sa petrec o seara linistita.

Marti am recuperat ce n-am reusit sa fac luni, mi-am luat de doua ori mai multe carti de la British, am mancat pe fuga si-am reusit sa ajung la timp la prima ora de dans, ocazie cu care am repozitionat in mintea mea dansul de la "activitate placuta, flirty, clubbin" in "2 ore de 1-2-3-4 intr-o sala de sport". Dar a fost bine, distractiv cand ne tot ciocneam exersand vals si nu mi-as fi inchipuit niciodata ca e mai simplu sa dansezi fara muzica. Will keep u posted :)

Azi si maine sunt la Brand Camp, ceea ce imi mai lasa o singura zi in care sa inghesui toata saptamana asta. Yuppiiiiieeeeee!

No comments: