18 December 2006

Absentze motivate?

Mi s-a atras atentia, mai in gluma, mai in serios, ca lipsesc cam mult de pe blog. Am tras adanc aer in piept si m-am luat de urechi in scop de autocritica, rascolind prin memorie dupa motivele pentru care, intr-adevar, am cam tras pe dreapta.

Asadar, saptamana trecuta am:

  • vazut multe filme, altele decat cele care mi s-au recomandat, mai light & jucause, ca sa intru in atmosfera de sarbatori
  • facut 1001 de planuri de marketing pentru anul viitor si mi-am fugarit colegii prin birouri sa gasim cele mai bune si nebune solutii
  • facut multe fotografii, am fugarit imagini interesante prin Bucuresti, am downloadat tot intr-un haos de nedescris
  • gasit doua cadouri absolut geniale, din care unul este: Travel Book de la Lonely Planet – un album cu toate tarile din lume, celalalt e secret
  • Zara shopping
  • gatit
  • luat antibiotice
  • enervat pe Pizza Hut – detalii intr-un post viitor
  • baut sampanie si ceai african
  • impachetat felicitari, cadouri, etichete, compliment cards pana am vazut numai rosu in fata ochilor
  • chiulit si-am fugit la film
  • chiulit si-am fugit la o narghilea cu colegii de birou
  • fost la concertul lui Doru din B52 – colegul nostru junior-brand-manager by day, rockstar by night - si am ramas cu totii placut impresionati
  • incropit o petrecere – surpriza de ziua Mariei
  • dus rochia pentru revelion la ajustat
  • citit Castele de carton ale Almudenei Grandes si am inceput Frumoasele adormite – o carte stranie a lui Yasunari Kawabata, dupa ce am rasfoit in lung si-n lat cartea despre pirati

Lamuriti, boieri dumneavoastra?

No comments: