16 December 2006

Eschiva de tag

Am mai primit un tag, cu chef de joaca de la Mazi… Am inceput sa citesc si mi s-a taiat tot cheful: 23 (de ce 23? E un numar magic cumva si l-am ratat eu?) de intrebari fade, ale caror raspunsuri nu au cum sa te duca nicaieri, nu te lasa sa visezi, nu lasa nimic imaginatiei, nu spun nimic despre tine... « Fara sa verificati, cat e ora? » « Acum verificati » - asta cred ca te ataca la subconstient, te face la psihic chesta cu ora... « Ati vazut ceva neobisnuit astazi?» Really? Am vazut un ren fumand narghilea, happy now? « Spuneti-ne ceva ce inca nu stim »... Hellooooo ! Pocneste de 3 ori din calcaie si go fuck yourself!

“Va place sa dansati?” – pe asta am raspuns-o in oracolul din clasa a treia, apoi reluat intr-a noua, alaturi de “Sunteti superstitioasa?” sau “Credeti in dragoste la prima vedere” – desi clar aveam o problema de tone-of-voice tocilara de mine, daca formulam intrebari la a 2-a plural in clasa a treia??? (rezolvat intr-a noua!)

Apropos, daca intereseaza pe cineva, cea mai buna melodie pe care o ascultasem pana la oracolul dintr-a saptea era Road to hell a lui Chris Rea, alte 11 fete au raspuns cu Don’t Cry, Ilinca asculta Queen si iubea Bicycle Race, Sebi nominaliza IceMc, iar Andrei avea un carnetel unde le nota pe toate, in vreme ce Angie nu se gandise inca la asta. Era vremea cand inventam alfabete ca sa ne trimitem biletele in clasa si sa scriem jurnale...

Intr-a noua, nu visasem nimic azi-noapte, colegii mei visau teme la mate, filme cu crime si prapastii, fetele erau majoritar superstitioase, baietii nu, dar inca ne mai uitam la desene animate si 60% din noi nu facusera inca o declaratie de dragoste. Tot atunci voiam sa-mi aduca Mosu aparat de fotografiat, Angie voia bilet pentru SUA, cineva (a carui scris nu-l mai pot identifica) voia Lampa lui Alladin, altcineva 5 la Latina, iar Dan visa la o motocicleta... In secret, visam si eu motor, dar abia prin facultate...

Voi la ce visati la inceput de liceu?

No comments: