10 January 2007

A dracu shortcuturi pentru boboci

Iesind aseara la o plimbarica virtuala prin reteaua de cartier, dau, printre multe alte aberatii de genul “cum sa cuceresti o gagica fara macar sa incerci”, peste un pdf halucinant intitulat “Beginner’s Guide to Advanced Marketing” – ma uit, citesc de 2 ori, nu inteleg. Poate-s eu cu rotitele mai ruginite, de nu inteleg cum vine asta cu “ghid pentru incepatori in tehnici avansate de… orice ar fi”?!?! “Ghid pentru gradinita in fizica cuantica” sau “Abecedar in chimie organica, clasa I pentru avansati”?&*=!!?!/?!?

Pai daca-s incepatori, sa puna mana sa citeasca sute de mii de pagini de Kotler, sa priceapa despre ce e vorba in propozitie, cum se ajunge de la punctul A la punctul B si sa inteleaga de ce aici nu sunt 15 motive simple pentru o cariera de succes, cu 156.545.789 milioane de studii de caz pe care le citesti si te miri si ramai cu gura cascata indiferent cate alte milioane ai mai fi citit. NU sa citesti “Beginner’s Guide to Advanced Whatever”, pentru ca de aia se intampla atatea ineptii in eternul si fascinantul marketing romanesc, pentru ca sunt unii care gasesc shortcuturi ca la jocuri si baga cuvinte goale in briefuri si prezentari pe post de parole pentru urmatorul nivel!

Pentru ca farmecul, dupa mine, in meseria asta, este sa citesti, sa inveti, sa te minunezi, sa explorezi, sa-ti vina idei tembele si sa-ti pui mintea cu ele, sa le pui in practica, sa te lupti, sa ti-o iei, sa mai inveti, sa o iei de la capat! Mrrr mrrrr…

3 comments:

Spiridus said...

si nu, nu ma dau desteapta, cum ar zice/crede unii! spiridusul cand se enerveaza este tulburator de sincer, u can bet on that...

anonim said...

Din nefericire, ai dreptate. Nu prea exista retete. Exista doar doua cai posibile: very, very hard work sau un moment de geniu care sa modifice tot ceea ce a existat inaintea sa.

Pentru noi muritorii, prima cale ramane deschisa.

Sorin Stoian said...

Trebuie sa pornim de la un punct si sa ne indreptam incetisor catre victorie...