12 March 2007

Dileme organizatorice

In ultima vreme am tot cautat solutii web-based ca sa-mi transfer notitele intre doua calculatoare: cel de la serviciu, unde lucrez in timpul zilei, si laptopul de acasa, unde lucrez noaptea si in weekend (schimbul 2). Dupa ce m-am saturat sa-mi trimit documente pe mail, o perioada a mers cu transfer pe memory stick, m-am jucat cu google documents si spreadsheets, apoi m-am imprietenit cu google reader si am putut sa-mi citesc mai coerent feed-urile rss. Ce fac insa cu notitele mai mici? In ultima saptamana m-am tot jucat cu doua chestiutze: stikkit si google notebook, pentru ca refuz cu incapatanare sa-mi sincronizez totul cu telefonul.

Stikkit e simpatic si prietenos, foarte usor de utilizat ca sa-mi notez undeva toate chestiile pe care imi amintesc brusc ca ar trebui sa le fac si pe care s-ar putea sa le uit pronto, pentru ca uneori e mai simplu asa. Pot adauga to-do chestii, pot seta remindere pe mail si pot pune bookmarkuri pe site-urile pe care colind cand nu bat campii pe blog/uri.

Descoperirea de azi-dimineata a fost Google Notebook, unde pot nota cu usurinta fragmente de text de pe diverse pagini de web, printr-un simplu right-click. Daca l-ar face si mai prietenos ca design, aproape ca as renunta la nenumaratele carnetele offline, desi bineinteles ca nu ofera acelasi touch & feel. Recomand inspiratie de aici, aici sau aici.

3 comments:

Junkymouse said...

si eu sunt tot pro touch and feel. ia mai arunca un ochi si aici: http://www.etsy.com/shop.php?user_id=98817&order=§ion_id=&page=2 (uita-te pe toate cele 6 pagini pentru o doza de inspiratie pentru toata saptamana)

unknown said...

Da tu...dar inmic nu se compara cu carnetelul ala mic de il tot tirasti dupa tine....nu?

Sau al tau e mai mare?

Spiridus said...

o sa risipesc un mit, stiu, dar... NU AM un carnetel mic pe care il tarasc dupa mine :) Am mai multe, pe care le iau cu mine dupa chef si starea vremii ... but that's another post!