22 May 2007

Sci-fi de zi cu zi

(chestii care cu cinci ani in urma mi se pareau imposibile…)

1. sa-mi comand carti de pe amazon
2. sa ma duc in weekend la ikea
3. sa-mi iau concediu de 3 saptamani
4. sa-mi fac abonament la harvard business review
5. sa merg cu bicicleta
6. sa fac atatea poze si sa-mi fac planuri pentru primul dslr
7. sa citesc mai mult pe net decat pe print
8. sa ma limitez la maxim 3 agende
9. sa ma trezesc la ora 7 in fiecare dimineata
10. sa am 5 bloguri si blogging blind-dates :)

… si chestii care nu s-au schimbat deloc:

1. t-shirt si jeans inca mai inseamna tinuta de birou
2. chocoholica recunoscuta
3. fara tocuri
4. inca mai schiez, desi cu ligamente rupte
5. zapacita, evident

6 comments:

Ceai de ghimbir said...

si din cele 5 chestii care nu s-au schimbat alege ce crezi ca nu se va schimba nicodata

Spiridus said...

2, 4 si 5 cel mai probabil... desi imi doresc si 1 si 3 sa ramana neschimbate :)

Unknown said...

heels are cool and you know it! vara trecuta te-am prins cu platforme :))

Spiridus said...

... exceptia care confirma regula...

runbaby said...

power to the bikers without high heels in Bucharest :)! felicitari!

Spiridus said...

rookie biker this one ;)