Ma duc pana la Diverta, aflu ca s-au retras de la vanzare biletele la B'Estival, ca sa platim mai mult la intrare. Great! Ma intorc pe la ING, afisele disparusera, deduc ca s-a rezolvat problema. Incerc din nou. Banii nu mai sunt. Imposibilul devine posibil. Intru in banca, d-ra de adineauri se rastea gratios la un client. Customer service la maxim. Ma indrept catre alt ghiseu, completam un formular si daca am bafta pe la inceputul saptamanii viitoare pot sa-mi verific soldul. Macar nu tipa nimeni la mine. Cand intreb de ce atat de tarziu, aflu ca cererea e trimisa pe fax la carduri si "apoi cine stie cand se rezolva..." Great teamwork. Great attitude.
Nu ma mai mir de ce nu mi-a raspuns nimeni cand am trimis o solicitare pe website-ul lor si decizia de a-mi muta niste socoteli la alta banca devine simpla si naturala. Intre timp, daca nu pica internetul, pot verifica obsesiv pe HomeBank in cat timp se rezolva faxul.
À bientôt!
10 comments:
Minunatul ING !
Stai sa vezi cum e cu overdraft-ul pe care ti-l face o domnisoara isterica (care btw isi uita cheile in masina si apoi sta o ora sa se uite la portiera). Adicatelea teoretic il ai, da cand te duci la banca sa rezolvi chestii constati ca...nu exista...pentru ca tanti nu stie nici pe ce lume e...Asa ca sa dispara banii dupa pana de bancomat si asa...sincer, era urmatorul pas.
A, si cand sa ma lamuresc cu overdraftul si astea, am luat si eu telefonul negru ca na....Client Service. SIngurul lucru pe care l-am scos de la telefonul ala a fost o durere mare de cap, "operatorii noştri sunt ocupaţi", "incercati noul serviciu my payments". Altfel spus...bullshit. Si asta în condiţiile in care era chiar ceva care ardea....
Imi pare rau ca ati avut astfel de experiente ... pana una alta ING este singura banca, ce nu m-a dezamagit pana acum.
Banii ii depun la bancomat ... platile le fac in SelfBank ... nu interactionez cu oamenii, deci totul e ok.
De fapt asta e cheia. Sa eliminati la maximum discutiile cu angajatii bancii ...
Nu am rude la ING ... by the way :)))
:) si eu am incercat sa minimizez contactul cu oamenii, mai ales de cand agentul lor de vanzari care ar trebui sa se ocupe de contul meu nu imi mai raspunde la emailuri - de asta mi-am luat internet banking :D
si apropos de interactiuni - luni imi fac curaj sa ma duc la abn amro sa-mi deschid un cont, deci urmeaza o poveste cu interactiuni de acolo :) desi pana acum, pe web, au fost cei mai ok ca mod de raspuns la solicitari ;)
intr-adevar, slabe servicii, si eu am avut experiente naspa cu ing..
Trist, adevarat. Si nu cred ca are rost sa punem experienta ta pe seama faptului ca sistemul ING este o franciza. Se poate vedea foarte simplu ca si la bancile unde totul este acoperit de aceeasi umbrela mare (Raiffaisen, ex-HVB) problemele exista.
Atitudine tipic corporatista, e identica si in alte ramuri gen telefonie mobila. Ex: Vodafone, esti client vechi si vrei sa treci pe un alt abonament. Nu primesti nici macar discountul standard primit de un nou client. Cu toti cei 5+ ani ai tai vechime esti tratat mai prost decat un client nou.
Calea simpla este: ne purtam frumos, devin clientii nostri, ne ##### in capul lor.
Nici macar nu vreau sa intru in detalii, nu merita.
Imi pare rau sa admit ca ai perfecta dreptate - si in telefonie, de asemenea. Si meditand la asta, asa ma apuca un curent anti-consumerism si-un dor de duca...
La ce ING Office ti s-a intamplat asta, spiridus?
Cel de pe Magheru, aviz amatorilor ;)
Post a Comment