18 September 2007

Lecturi in metrou (1)

Dimineata am inceput Permission Marketing, za book by Seth. Plina de idei misto, insa mult mai usor de implementat intr-un start-up decat intr-un sistem deja existent: cu cat e compania mai mare, cu atat e mai mare inertia de dupa exceluri.

Ma uit la exemplul meu preferat, f64. Permission marketing pe paine, desi probabil nu la asta s-au gandit: mi-am luat aparatul foto de la ei, servicii excelente, newsletter relevant si cu multe informatii utile, bine gandit si bine scris. Probabil pentru ca pasiunea pentru produse este autentica si vie, iar preocuparea pentru client vine din "cum sa-l ajut sa gaseasca solutia care ii trebuie" si nu "cum sa-i vand un obiectiv mai scump". Ajuta, ce-i drept, si faptul ca in businessul de foto, lucrurile bune sunt aproape intotdeauna mai scumpe, dar sigur ajuta si confortul psihic pe care-l da un sfat bine intentionat, bine plasat.

Gandindu-ma mai bine, ma apuca brusc cheful sa-mi incerc norocul cu un start-up bazat mai mult pe hobby, interes sincer si for the fun of it decat pe sisteme... Da, stiu ca nu e chiar atat de simplu, dar nici chiar atat de complicat...

Joie de vivre, joie de start-up...

No comments: