15 October 2007

Daily Surprise: One Note

Aflata azi la o conferinta unde se bateau campii pe teme mult prea teoretice, am zis sa profit de faptul ca bateria de la laptop rezista 3,5 ore, asa ca m-am jucat putin prin OneNote, aplicatia de luat notite si organizat fisiere, imagini, screenshot-uri si multe altele. Mi s-a parut genial modul cum poti sa creeze notebookuri, sectiuni, suprasectiuni si pagini, intr-un mod mult mai simplu si user-friendly decat Google Docs.

Evident, dezavantajul e ca aplicatia nu e disponibila pe net, deci trebuie sa verific daca schema cu sincronizarea chiar functioneaza si in ce fel. Mi-au mai placut template-urile, frumos desenate si usor de folosit. De fapt, asta e si impresia de ansamblu: simplitate, functionalitate, icon-uri sugestive si un tutorial structurat ca un notebook - pentru a ilustra si mai bine, vizual, ce si cum poti face :)

Revenind la conferinta care m-a dus in mars fortat (al gandurilor pierdute aiurea printre norisori) catre aceasta descoperire (foarte draga inimii mele so far): de ce oare nu exista rolul de content manager la multe conferinte romanesti de business? Sau poate exista, dar nu e foarte bine conturat, motiv pentru care de multe ori lipseste coerenta si coeziunea interna a evenimentului, care pare mai degraba o colectie de prezentari pe aceeasi tema generala, dar fara a sustine un ritm firesc al ideilor si discutiei. Lipseste dirijorul, iar orchestratia o ia uneori pe alaturi si nu pot decat ca pe viitor sa sper la evenimente mai inchegate si la vorbitori mai inspirati si pe aceeasi lungime de unda ;) Vedem maine, la Toolbox!

No comments: