07 December 2007

Good old Jack

Jack Welch adica, si o carte extrem de interesanta, Winning. Prima carte, dupa Losing My Virginity, din care desprind sfaturi pentru viata, nu doar strategii de business. Invataminte valoroase, care prind bine si ghideaza alegerile si deciziile primelor zile de cariera, cat si dupa ani buni de experienta in afaceri.

Cartea este structurata pe patru parti: (1) Underneath it all, (2) Your Company, (3) Your Competition, (4) Your Career, urmate de o sectiune de raspunsuri la cele mai interesante / relevante intrebari primite de la manageri din toate colturile lumii.

O carte care mi-a prins tare bine, desi am citit-o pe sarite si pe nerasuflate. Care mi-a deslusit niste neintelesuri si mi-a deschis cateva carari. Pe care am deschis-o taman cand aveam mai multa nevoie de ea, intr-o noapte insomniaca, pe la 5 dimineata ;)

No comments: