28 July 2006

Lipsa acuta de chef si surplus de temperatura

Nu am chef deloc. De fapt, nu am avut chef nici ieri, nici alaltaieri. Cred ca e de la caldura, desi avem a/c. Caldura devine o stare de spirit, o obsesie, o fobie de care n-ai unde sa te ascunzi si cum s-o pacalesti. De parca asta n-ar fi destul, trebuie sa lucrez, chestie pentru care n-am energie si dispozitie, la 27 grade cu a/c, cate arata telefonul meu ca sunt in birou… Mi-e dor de facultate, cand stateam zile in sir pe terasa la British Council sa citesc si le spuneam fetelor de la cafenea ca ar trebui sa remobileze terasa cu sezlonguri. Gandurile se incapataneaza sa o ia razna, pe campii, de parca n-ar trebui sa ma concentrez.

Ce as vrea sa fac daca n-ar trebui sa refac o oferta de vanzari de care n-am nici un chef:

  1. m-as duce pana la Carturesti sa ma uit la carti si agende, poate sa beau un ceai verde
  2. as vedea un film in franceza
  3. m-as duce la Motoare cu o carte
  4. as pleca la mare sau macar as face baie intr-o fantana arteziana
  5. m-as uita pe forumuri dupa povesti despre calatorii


Later edit: am terminat oferta si ma duc la Breaza, sa dorm, sa citesc si sa ma uit la filme la racoare. Sic!

1 comment:

Anonymous said...

Pai.. cand revii, da-mi un feed-back. Eu m-am reapucat sa scriu de curand pe blog si am nevoie de pareri pe care le simt verticale.