03 August 2006

Rebranding cu dureri de cap

De obicei cand citesti in ziare de vreo achizitie, fuziune, schimbare de logo sau rebranding, primele ganduri se duc la cum va influenta piata tranzactia respectiva, ce tactici vor adopta ceilalti jucatori sau cum te va afecta personal noua situatie…

Ei bine, de vreo doua saptamani, pe mine ma influenteaza a dracului de neplacut si personal chestia cu Petrom si OMV care de doua saptamani imi terorizeaza clipele petrecute la birou! De doua saptamani se “innoieste vizual” statia Petrom deasupra careia biroul nostru are geamuri, motiv pentru care timp de 80% din durata programului de lucru (cu deadline-uri stranse si modificari de ultima ora) se aud zgomote puternice, trosnete, chestii care cad sau se sparg, diverse aparate care sfredelesc, taie si remodeleaza exact pe neuronul meu ametit de canicula.

Din cand in cand am o senzatie bizara ca m-am ratacit in x-files pentru ca, desi sunt la etajul 2, mai vad cu coada ochiului cate un muncitor trecand prin campul meu vizual, o jumatate de etaj mai jos. Avem bafta la pranz cand totul se linisteste pentru ca e vremea siestei pe plafonul statiei, asa ca repede-repede scriem in graba emailurile cele importante, prezentarile urgente si textele care ne contorsioneaza materia cenusie, ca sa ne incadram in deadline! Cand sa schimbam vreo vorba sau sa dam grabnic cu parerea, iar se dezlantuie nebunia de afara si urlam ca disperatii unul la altul!!!


No comments: