21 September 2006

Analiza de lifestyle si alte nonsensuri de septembrie

Tabieturi, obisnuinte, rutine, obiceiuri, cafeaua de dimineata, doodling in timp ce vorbesti la telefon, tigara de dupa… repere marunte care iti incadreaza existenta in niste parametri cunoscuti, care nu te definesc dar te ajuta sa definesti ce e al tau, cum e o dimineata a ta, cum te recunosc altii, cum disting intre diminetile tale si diminetile altora…

Pe mine ma recunosteau, pana de curand, dupa o cana enorma, termoizolanta, albastra mirosind a ceai verde si povesti de pe strazi. Dupa paravan… nelinisti, povesti, proiecte, cearcane, intamplari, filme povestite pe scarile corporatiei diversilor prieteni, colegi, cunostinte… Acum imi iau cana virtuala de ceai (tot verde) si ma duc pe blog.

Toamna are, de cele mai multe ori, pentru mine acelasi efect ca sosirea Noului An pentru majoritatea oamenilor din jurul meu: prilej de reflectie si bilant, de dorinte, planuri si proiecte uitate sau demarate, abandonate sau aduse la linia de start. Poate pentru ca Spiridusul are prostul obicei sa lucreze pe deadline si mai sunt doar cateva luni pana cand se mai duce un an… prea putin timp pentru a inghesui toate lucrurile de care n-am avut timp pana acum, pentru ca m-am lasat tarata in alte lucruri venite, cu japca, peste mine.

Asa ca in septembrie incepe, de obicei, mobilizarea Spiridusului pentru a stramba din nasuc si a realiza toate vorbele mari spuse in ianuarie: ma apuc (din nou) de franceza, incep sa demolez teancul de carti necitite, injumatatesc cantitatea de ciocolata devorata, nu mai mananc prostii, ma duc la sala/inot/dans/pictura, nu-mi mai bat capul cu oameni care nu vor sa inteleaga… Privesc lipsita de chef salata de morcovi cu stafide, mai deschid o prezentare si caut cursuri de dans…

Wake me up when september eeeeends…

2 comments:

Unknown said...

Sa-mi explici si mie schema asta cu "nu-mi mai bat capul cu oameni care nu vor sa inteleaga", ca mie nu-mi prea iese...

Spiridus said...

E simplu: inchizi televizorul cu telenovele si arunci telecomanda pe geam :)