19 September 2006

Dilema serii de aseara

Aseara am vazut "Cum mi-am petrecut sfarsitul lumii", un film excelent pe care il recomand fara ezitare si despre care nu scriu nimic pentru a nu strica surpriza celor care m-au rugat sa scriu.

Insa, pe la jumatatea filmului, a aparut dilema care m-a chinuit toata seara: pe la jumatatea filmului, la ora de muzica, se scot chitarile din dulap si incep repetitiile pentru serbare. O voce cristalina repeta fara convingere: "Tara noastra-i tara noastra/Dulce pajiste albastra..." Profesorul incearca sa-i insufle mai mult entuziasm, dar degeaba. In ultima instanta, se face apel la simtirea patriotica: "Ce vrea sa spuna poetul, ma, cu astea: Tara noastra-i tara noastra?" Elevul: "Nu-mi dau seama". Profesorul de muzica "Zice ca e tara ta, pe care o iubesti, asa trebuie sa canti!!!"

Fara prea multa convingere, intreb si eu: si cum e pajistea aia albastra? De ce e albastra? Au dat-o cu albastru de metil? Zburda cai verzi pe acolo?

1 comment:

Unknown said...

sdfsdfdsf