16 November 2006

Nedumerirea din seara asta

Oare cum o fi sa marketezi aspirina? La prima vedere e atat de simplu, oferi un beneficiu de care are nevoie toata lumea... dar cum diferentiezi fata de aspirina vecina de raft?

5 comments:

Bogdan Zarchievici said...

Prima aspirina se diferentiaza de cea "vecina" prin faptul ca previne atat durerile de cap cat si sarcinile nedorite.

Spiridus said...

old tricks die hard?
;)

sowhat said...

si ca sa fie si mai interesanta problema "aspirin/aspirina" este marca inregistrata bayer. adica cum ai advertiza xerox...

Deki said...

Trick-ul este ca Xerox nu mai face well..xeroxuri de multa vreme :) sunt asi in imprimante laser. Deci ai cum sa "advertizezi" :p

Spiridus said...

well... funny thing: zilele astea a ramas fara cartus imprimanta de pe etajul meu; sun la tehnic, zic ce am de printat, zic ca imi printeaza ei; "Bun, si de unde iau foile? De la ce imprimanta?" zic ei: "De la Xerox"... Eu: "si la ce etaj e Xerox, ca nu m-as plimba chiar peste tot sa vad ce scrie pe imprimante..." Tehnicul:"Pai... XEROXUL de la 1, mai stii tu alt xerox??"...

:)