Oare cum o fi sa marketezi aspirina? La prima vedere e atat de simplu, oferi un beneficiu de care are nevoie toata lumea... dar cum diferentiezi fata de aspirina vecina de raft?
5 comments:
Anonymous
said...
Prima aspirina se diferentiaza de cea "vecina" prin faptul ca previne atat durerile de cap cat si sarcinile nedorite.
well... funny thing: zilele astea a ramas fara cartus imprimanta de pe etajul meu; sun la tehnic, zic ce am de printat, zic ca imi printeaza ei; "Bun, si de unde iau foile? De la ce imprimanta?" zic ei: "De la Xerox"... Eu: "si la ce etaj e Xerox, ca nu m-as plimba chiar peste tot sa vad ce scrie pe imprimante..." Tehnicul:"Pai... XEROXUL de la 1, mai stii tu alt xerox??"...
5 comments:
Prima aspirina se diferentiaza de cea "vecina" prin faptul ca previne atat durerile de cap cat si sarcinile nedorite.
old tricks die hard?
;)
si ca sa fie si mai interesanta problema "aspirin/aspirina" este marca inregistrata bayer. adica cum ai advertiza xerox...
Trick-ul este ca Xerox nu mai face well..xeroxuri de multa vreme :) sunt asi in imprimante laser. Deci ai cum sa "advertizezi" :p
well... funny thing: zilele astea a ramas fara cartus imprimanta de pe etajul meu; sun la tehnic, zic ce am de printat, zic ca imi printeaza ei; "Bun, si de unde iau foile? De la ce imprimanta?" zic ei: "De la Xerox"... Eu: "si la ce etaj e Xerox, ca nu m-as plimba chiar peste tot sa vad ce scrie pe imprimante..." Tehnicul:"Pai... XEROXUL de la 1, mai stii tu alt xerox??"...
:)
Post a Comment