18 November 2006

Panasomnic

Excelenta reclama in care toate marcile de pe obiectele pe care le vezi de obicei dimineata in fata ochilor sunt deformate ca intr-un univers de somnorosi: Viscafe in loc de Nescafe, Somni in loc de Sony, Blend-to-Bed in loc de Blend-a-Med, Perrnier si Panasomnic...

Din pacate nu era reclama Orange cum eram tentata sa cred, ci "Dimineata devreme", cel mai stupid show matinal de pe TV, la limita blondului purr...

3 comments:

Anonymous said...

eu am flashuri de genul asta de fiecare data cand imi e foarte sete .. vara de exemplu ! fiecare amanunt prafuit din jurul meu se contopeste cu setea si in fiecare acvariu sau in fiecare vitrina .. pe strada in masini .. eu vad un lichid fresh si racoritor in diferite forme desprinse parca dintr-o prezentare reusita in flash !! totul se transforma ba intr-o halba de bere ba intr-un cocktail rece cu gheata .. ba intr-o doza de pepsi cu lamaie ... totul seamana cu ceva ... :) si urasc senzatia !!
By The Way .. I'm Cris .. sorry de deranj :)

Monica said...

am vazut si eu reclama...am ramas aproape muta de admiratie,...dar. vorba ta pacat de ea:)

iar aseara, pe sosea, am vazut taxi Contrafort, in loc de "confortabilele"...si mi-e ciuda ca nu am si eu mereu idei de genul Viscafe

Spiridus said...

nimeni nu poate avea mereu idei dintr-astea... dar e frumos cand le vezi puse in practica din cand in cand :)