18 January 2007

Zen la birou

La birou, sunt Zen cand nu mai sunt ocupata, cand "ocupat" devine un cuvant frivol, uber-busy e depasit si afara din context, in agenda nu mai incape nimic, deci agenda devine inutila si gandurile trec de taskuri, ignorandu-le intr-o stare de semi-constienta. Zen cand universul trece pe langa mine si prin mine. Zen cand ajung dincolo de planificari, de liste, de cele 1000 de lucruri pe care trebuie sa le fac intr-un timp indecent de limitat. Zen cand transced excelul. Cand slide-urile de ppt devin mici si in urechi imi picura, ilogic, Chopin. Telefonul suna, langa mine, in alta lume. Glumele rasuna si in alta lume si nu ma prind, le aud ca prin vis si nici macar nu mai ascult. Secundele se sparg de podea si devin Zen. Zen cand nimic nu ma atinge pentru ca nu mai sunt aici.

Daca ar avea putin bun-simt, tastele ar scrie fara mine…

5 comments:

Anonymous said...

Cam simt cum picura lenea si nevoia de liniste, clopotei de vant si ceai aromat si cald din post-ul asta ;)

nicu said...

Te provoc sa impartasesti blogosferei cinci lucruri mai putin cunoscute despre tine. http://hawke21.blogspot.com/2007/01/5-lucruri-mai-putin-cunoscute.html

Junkymouse said...

hei... si eu am tagguit'o!!!! :(

Sany said...

hei...si eu si eu!!!

Spiridus de Magazin said...

http://blog.acasa.ro/drakmik/2007-01-20/120423/Cu-leapsa-peste-ochi.html