22 January 2007

De-a necunoscutelea

Tagguita in secret de Catalin, despre secrete, apoi de Hawke si JunkyMouse... Inseamna asta oare ca ar trebui sa va spun 3x5 adica 15 secrete?? Mai binele spun eu pe primele 5 si vi le imaginati voi pe restul...

Asadar, lucruri pe care nu le stiati pana acum despre mine:

5. Reteta mea preferata de cocktail este Absolut Raspberry cu cola, la mare concurenta cu Ananas (gin cu martini alb 50/50 si o felie de lamaie)

4. Cand eram mica, bunicul meu imi spunea “Andrei” si-mi spunea strofe din “Luceafarul” ca sa adorm, motiv pentru care invatatoarea a dojenit-o pe mama in clasa 1, ca chinuie copilul sa invete poezii de la o varsta atat de frageda...

3. In facultate n-am muncit o singura zi (pe bani), dar am facut voluntariat si-am aflat cum e sa muncesti 15 ore pe zi cand ai un proiect si cum e sa dai interviuri pentru radio la 7 dimineata cu mobilul intr-o mana si stacana de ness in cealalta. Dupa ce am dat licenta, m-am angajat la Ziarul Financiar si pentru doi ani de zile a fost jobul vietii mele. Cand m-am plictisit, l-am gasit pe urmatorul...

2. Cea mai memorabila vacanta de pana acum a fost cand am plecat fara nici un plan in Croatia, cu bilet de tren dus-intors pana la Zagreb si data de intoarcere noua zile mai tarziu. Fara harta, fara rezervari, fara nici un plan, cu rucsacul in spate – si a fost excelent!

1. In total in acest moment detin 26 agende & carnetele, cineva imi spune uneori “zana carnetzel”, iar colegii de birou tot fac misto de mine intreband cand o sa reusesc sa le scriu pe toate. Cand ajung la 30, le scot la licitatie pe blog ;)

3 comments:

Unknown said...

Eu deja am mostenit o agenda, asa ca mi se pare normal as imi oferi un preview :)
Oricum, acum imi caut agenda pe 2007, unde gasesc? :)

Vladiana said...

:) Mi-ai dat o idee... Cand ajung acasa fac si eu un recensamant al agendelor, pe ascuns, normal, ca le gasesc dusmanii si mi le arunca... :D Chiar sunt curioasa sa vad din ce an e cea mai veche... Oricum, in 2007 n-am primit nici una :(

Spiridus said...

:) La mine astea numarate sunt din 2006 incoace. Vara lui 2006, m-as hazarda sa spun... Can u beat that? ;)