04 July 2007

De buna dimineata

Dis-de-morning ma gandeam sa trec pe la ABN pentru o trebusoara pe care o tot aman de ceva timp, din motiv de dimineti indisponibile in interes de serviciu. Ma duc, cu inima stransa dupa patania cu ING. Intru, vad 3 domnisoare zambarete la un fel de ghisee chiar in mijlocul bancii, astfel incat era imposibil sa le ratez intrand pe usa. Spun ce doresc, una dintre ele se ridica de la biroul ei si ma insoteste catre un coleg disponibil, intitulat "relationship manager". Raman siderata. Facem cunostinta, spun ce vreau, intelege de prima data, incepe sa scoata formulare, incep sa completez, imi explica ce nu inteleg. Amabil, insa nu exagerat.

Terminam de completat, nu refacem nicio hartie, nu gresim nimic (major spiridus criteria, de cand mi-am facut casco la masina si m-a traumatizat razvan cand a refacut de 2 ori cearsaful de asigurare). Plain and simple. In doua saptamani imi vine si cardul, prin curier. Ma ridic, din nou siderata. Totul a decurs simplu si usor, cum ar trebui sa fie oricand e vorba de servicii. N-am patit nimic, nu m-am enervat, am inceput bine ziua. Daca ar fi sa carcotesc, as spune ca pixul cu care am completat formularele nu era branduit. Atat.

Pe drum ma gandeam cat de rar povestim lucrurile normale care ni se intampla, momentele in care totul decurge firesc, deloc spectaculos. Lipseste sarea si piperul in aceasta povestire. Aproape plictisitor, aproape normal... Life as usual.

UPDATE: Dupa ce au trecut cele 10 zile regulamentare, cardul tot n-a venit. Sun la banca, verifica, imi spun ca n-am semnat un act necesar si ca n-au procesat cererea mea pentru ca era incompleta. Ma umplu de draci: adica voi nu mi-ati dat sa semnez toate hartiile, nu m-ati sunat cand ati vazut ca nu e dosarul complet si imi spuneti sa trec cat mai repede pe la banca, cand aveti acelasi program de functionare cu mine si afara sunt sute de milioane de grade??? Relationship Manager isi cere scuze si ma calmeaza. Imi cere permisiunea sa treaca pe la serviciul subsemnatei si sa cobor la receptie sa semnez. Zis si facut, intr-o ora semnam hartiile asa ca mai am de asteptat o saptamana. Keep u posted...

8 comments:

Doru said...

si totusi momentele cand totul se intampla asa cum ar trebui sunt cele care sar in ochi... am citit postul pe principiul "daca a mers asa de bine pana acum, ce anume urmeaza sa mearga prost?" felicitari ca toate au mers ca unse
cine stie? poate ne indreptam spre ceea ce strainii numesc "normalitate"??

Anonymous said...

Mai mai mai ... ma bucur pentru tine. In opinia mea ABN este o banca pozitionata cam "sus", adica nu prea este de retail ...
ING-ul au un oarecare avans pe acest segment.
Eu sunt foarte satisfacut de ei pana acum :)) ...
Multa bafta!

Spiridus said...

da, abn n-a fost prima mea alegere, dar... au fost singurii care mi-au raspuns in aceeasi zi la mail, pe cand ing mi-a raspuns dupa vreo 8 zile. lucratoare. zau asa, tu ce-ai fi facut?

Anonymous said...

As fi mers la ABN ... clar. Am vrut sa subliniez doar ca ei nu sunt o banca de retail, ca BCR, BRD, Raiffeisen, etc ... adica nu au o retea mare de sucursale si nici produse aferente :).
Acum incearca si ei marea cu degetul pentru ca au vazut ca venituri constante vin de aici din partea de retail nu de pe segmentul corporate.
Oricum, mai au mult pana departe.
Pe mine m-au dezamagit pe rand BCR, BRD, Raiffeise, BT ... si nu vreau sa se mai intample. Stii cum se spune: "Prima oara este greseala lor, a doua oara este greseala ta".

Spiridus said...

Da, asta e clar: nu au retea si probabil nu au destule produse INSA (big INSA) stiu sa se poarte cu un client nou (nu vrei sa-ti povestesc horror-stories BRD) si nu dau impresia de tratament pe banda rulanta. Iar Raiffeisen - come on, mi-au raspuns dupa 10 zile la un mesaj trimis pe site-ul lor!?!?? Deci, atata timp cat mi-au putut oferi produsul de care aveam nevoie, cam la aceiasi bani... prefer sa am o poveste simpla de spus, nu una cu spume :)

Anonymous said...

Buna Spiridus,

Asta m-a frapat cand am venit aici, peste balta:) La americani totul e asa simplu- cand vine vorba de servicii. Dintr-o data uiti de toate durerile de cap din tara, totul e firesc si te simti de parca ai venit din lumea a treia. Nu e nimic perfect aici, dar macar din punctul asta de vedere e totul aliniat. Dar e foarte bine sa aud ca si in Bucale se mai schimba lucruri. Sunt mandra de tara mea :)

Pupici,

Oana

Unknown said...

Cred ca nu m-am simtit macar o data mandru de tara mea de cand sunt in Bruxelles... Ar fi frumos, dar, din pacate, ma impiedica cersetorii, manelistii care canta pe la terase si vanzatoarele de flori, cei care stau pe la coltul strazilor si iti cer o tigara... Deja m-am obisnuit si le raspund direct in romana; din pacate, nu dau gres niciodata, mereu conationali...

Spiridus said...

well... nu pot decat sa sper ca ma intorc din vacanta cu impresii mai frumoase decat ale tale :)