22 November 2006

Lecturi paralele

Colectia de lecturi pentru toamna-iarna 2006 cuprinde:
  • Tom Peters - Re-imagine!
  • Ian Gordon - Competitor targeting (pazea!)
  • David Aaker - Building Strong Brands
  • Karl Lagerfeld - Diet (si tu, Brutus ???!?!!!)
  • Dr. Raj Persaud - From the Edge of the Couch
  • Seth Godin - Purple Cow - pe care sper s-o schimb in curand pe o carte cu pirati
P.S. Cireasa de pe tort: mai recitesc Romanul adolescentului miop pentru ca mi-e dor de mine din vremea cand l-am citit prima data

2 comments:

Anonymous said...

Am citit Building Strong Brands acum vreo opt ani, e o carte minunata pentru ca te face sa-ti structurezi modul in care abordezi o marca - o chestie greu structurabila. Studiile de caz o sa ti se para cam vechi, cartea e scrisa de multa vreme, dar Aaker e cel mai bun autor de brand management strategic.

Spiridus said...

:) Multumesc frumos pentru review... Voiam demult s-o citesc, tocmai ca sa-mi fac putina ordine in multe notiuni, informatii si idei venite de-a valma in ultima vreme, si ma bucur mult ca am gasit-o pana la urma.