O companie Spiridus-friendly si o surpriza placuta…
09 January 2007
Metrorex si spiridusii
Dupa cum spuneam mai demult, Spiridusul a trimis mail la Metrorex sa se planga ca noile manere ii ranesc degetelele delicate prin forma lor total neprietenoasa. Sincer, nu ma asteptam la un raspuns. Oricum, nu ma asteptam la un raspuns pertinent semnat de 4 ingineri, incepand cu Director General si terminand cu Sef Birou Exploatare Material Rulant. Ceea ce imi spune ca au un management al documentelor eficient, daca au reusit sa stranga 4 asemenea semnaturi in atat de scurt timp. Well done!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
16 comments:
Super! Nu-mi vine sa cred...
Conducerea de la Metrorex e super de treabă, în special Şoavă :D
s-au adunat, au citit, au scris,semnat si parafat. super tare! ne dai, in schimb, si mailul trimis de tine la Metrorex? nu de alta, dar ma tem sa nu fi cuprins niste amenintari;;)
era un mail banal, finalizat cu "astept raspuns" - ceea ce chiar nu ma asteptam sa primesc ;)
Pun pariu ca le-ai trimis mail de pe mailul de firma :) ... o sa preiau si eu si le dau si eu mail :)
tocmai ai pierdut un pariu... am trimis de pe mailul de spiridus, dupa cum se vede si in raspunsul lor :)))
pe ce a fost pariul? ;)
aveam eu idei cum ca , ca sa primesti raspuns de la oficialitati trebuie sa le dai mail cu vodafone.ro in coada sau alte protv.ro ca sa reactioneze :)
nu stiu asta, io am trimis de pe mailul de spiridus :)
deci pe ce era pariul? :p
Bravo spiridus! Si eu sunt super enervat de manerele astea.
Cei de la Metrorex ar face bine sa puna panouri de afisaj elegante in statii, sa stii in cit timp vine metroul, nu de cit timp a plecat, ca in Europa, ca sintem inca departe.
:))) scrie-le! eu nu m-as supara nici ratb-ul sa puna niste tabele cu ore probabile cand vin autobuzele in fiecare statie... europa asta, deja ne-a invatat cu rasfat! ;)
super tare faza... trebuia sa trimit si eu o declaratie cum mi-a stricat Craciunul 2005 o casierita care mai-mai sa ma ia la bataie? Motivul? Validasem abonamentul dar am iesit sa ii dau unei femei cu un copil bani de cartela. Si nah, trenul venea in statie asa ca... am sarit. Ce conta ca am abonament? Aia sa ma plezneasca...
eu as fi trimis... ii luam numele si scriam reclamatie... asa cum am facut si la BRD si la KFC - mi se pare singura sansa pe care o am, ca client, sa schimb ceva - si o folosesc :)
Esti cea mai tare ... eu am reusit ceva asemanator cu linia RATB pentru linia tramvaiului 5 ... dar am trimis fax cu stampila firmei la care lucram atunci :))))
Pai ce ai solicitat / reusit? Sunt curioasa... cu tramvaiul 5 n-am fost decat de 2 ori
Oricum, e un semn bun, cu stampila sau fara... There is hope :)
Şi eu le-am trimis mail, dar cu o părere. Nu le-am cerut răspuns.
În Brussels, spre exemplu, este un panou cu toate staţiile de metrou, sub fiecare staţie scrie câte minute face metroul până la staţia în care te afli, şi un beculeţ aprins pentru fiecare staţie în care se află un metrou.
P.S. Scoate " This blog does not allow anonymous comments." pentru că nu poţi lăsa link-ul de la blog-ul tău, plus că nu toţi au cont la Google.
Post a Comment