De o saptamana rasfoiesc "copywriting" a lui Jonathan Gabay din colectia teach yourself... Din cand in cand prinde bine o carte "back to basics", care pe mine ma ajuta sa constientizez toate etapele "arse". Lipsa de timp comprima etapele, aleg sa sar peste unele, pentru ca experienta pe un anumit subiect mi-o permite si incetul cu incetul asta se transforma in obiceiuri, care apoi la randul lor se comprima, din lipsa de timp.
Timpul corupe si, in timp, abordarea metodica se transforma intr-una superficiala dar, boy, cate taskuri reusesc sa multi-taskez atunci ;) Atunci incep sa sune, din senin, semnalele de alarma, si pun mana pe cate o carte destinata inceputurilor de drum (dar atat de utila atunci cand rutina zilnica de birou te deturneaza catre shortcut-uri deloc benefice si de suprafata.)
Asadar, Copywriting este o carte prietenoasa, care te poarta rapid prin toate etapele necesare crearii unui text reusit: de dinainte de brief, valsand in jurul brandului si al produsului, joaca de-a detectivul cu beneficiile potentiale, recapitularea tehnicilor de baza, de-a v-ati ascunselea cu ritmul si cuvintele, echilibristica pana la abordarea corecta.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
4 comments:
Spune-mi, te rog, de unde ai luat cartea? Am gasit-o pe amazon.com, dar pana ajunge la destinatar dureaza ceva. As prefera sa o cumpar din librarie. Btw, am gasit o carte misto, ceva pe marketing&advertising, "Cum sa convingi un milion de oameni". Am rasfoit-o si mi-a placut!
O zi faina!
Andreea
Am luat-o de la British Council, de la biblioteca. Daca vrei sa ti-o cumperi, sa stii ca nu dureaza chiar atat de mult pana ce soseste comanda de pe amazon :)
Ok, multumesc mult pentru raspuns! :)
O zi faina!
Andreea
cool. s-a notat.
Post a Comment